Nu va ja här igen...

jul, nyår och tjugondagknut har rullat förbi. och man har helt enkelt varit lite här å var å då inte skrivit. men tänkte uddatera me lite bilder nu från den senaste tiden.  = )

JUL

Efter att ha jobbat extra på torsdagen blev jag ledig fredag och kunde få klart det sista innan vi åkte ut till Brännö. Där julen skulle firas. på julafton kom även Daniel ut. så vi firade med min familj under dagen me mat, julklappslek å gemenskap. sedan bar de av till Danielssläkt. sedan hem å sova. = )

<3 mys <3Kärlek <3pälsk :)julklappslekGod jul = ) nu bär de av vidare   God jul = )

Nyår

På nyår var vi med nårgra bekanta från daniels sida. de blev förrätt hos en sedan vidare till nästa för varmrätt å efterrätt. å trevligt tillsammans. blev en bra kväll. tack för de folket.  sedan hem å se på film me pälsk å somna i pälsklings famn kunde inte sluta bättre = D <3

carro + oloftappi å östlundDanieljagöstlund, milla, matsjag och carroPälsk     Gott nytt år = )


sedan har man jobbat på storgården under jul mkt händelserikt, varit på brännö, hos daniel, träffat lite folk, firat bror å kommit tillbaka till mellangården igen =D 
Firat 5 år med Daniel = ) <3

Men denna helgen var det universeum med Daniel, sofia,linda å henrik.  sedan hem till linda för mys. = )

Universeum = ) me skönt folk...<3jag och sofia = ) <3linda, jag, sofia = ) <3min nya favorit = D :) :) :)jag och lindajag och lindajag å tjejerna = ) Jag å pälsk :)  

Tack för en toppen dag = ) <3

Jag kan säga att förra veckan är jag glad jag jobbade så mkt för inombords mådde ja piss dåligt å varje gång ja blev själv ville ja bara bort.  Vrf ? de vet ja inte själv men får sådan perioder ibland å ja kan väl ha mina aningar om vrf men helgen fick mig att må bra å komma bort från alla ett tag = D <3   tack för det.

ha de bäst puss å kram

Kommentarer
Postat av: Daniel

mysiga dagar de har varit:-)<3

2012-01-18 @ 16:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0