Onsdag...

vilken start de blev på dagen idag... vaknar först 20 min innan klockan ska ringa, tänker jag väntar en liten stund. nästa gång ja vaknar å undrar varför klockan inte ringt å va klockan är så märker jag att jag har somnat om å det nu är 20 min till bussen går istället. panik säger ja bara.  men tänka sig ja hann :P     man är inte riktigt människa när man vaknar så och inte kan ligga å vakna till lite innan man går upp men va har man för val. å dagen har ju gått bra trott allt = )

nu går planerna för våren för fullt på jobbet hur man ska lägga upp allt. vet ju inte om ja får förlängt när min tid tar slut å den sjukskrivne kanske kommer tillbaka.  men ändå roligt att vara delaktig, så ska vara me på dansen me barnen. = ) ska bli intressant.

helgen närmar sig å ja hoppas på en bra helg. = ) men vrf skulle den bli något annat när man ska träffa massa underbart folk jobba å bli firad hemma.


Tiden innan det blev vi... del 3
tänk att något så stort kan hända ändå, gå från 'rådgivare" om andra tjejer till att bli tjejen själv.
Vara vänner till pojk å flick-vän.
att vara singel till att ha en underbar pojkvän.
de är inget som går in bara sådär. men det var en underbar höst å va nog något man behövde när de var så mkt som hände på andra håll. två nya skolor, massa nytt folk å man visste inte riktigt var man hade sig själv där ett tag. men det var många ny människor å händelser man fick vara med om också den hösten.

nu är det vi och vi skulle ha den första julen tillsammans = )
Dagens bästa- vara på sin vanliga avdelning idag.
Dagens sämsta- att klockan inte ringde och stämningen blivit lite annan de senaste dagarna på jobbet.

ha en bra kväll pözzhajj  kommer inte på något bra att skriva idag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0