Tisdag...

förra veckan fick sina höjd punkter och nergångar.
jobbade alla dagar utom lördag.
var på ljusparty på lördag sedan åkte jag till daniel så överraskade han mig me fin middag = ) <3
familjen firade mig i söndagskväll å ja fick lite små saker.
de har varit flera kvällar som blivit förstörda av bråk.
ja vill bort från detta bara = (   jag blir så dålig själv. man kan inte känna lycka å glädje på samma sätt för man har något som hela tiden tygger ner en. å de spelar ingen roll om ja försöker stänga av de finns ändå där. å helatiden ska man försöka ligga ett steg före men de är inte alltid det går tyvärr när man inte fattar vrf vissa saker händer. har sökt ny lägenhet å siktar på en höst me plugg men frågan är om ja kommer klara de pschykiskt, å kunna konsentrera mig vet hur svårt de var på högstadiet och gymnasiet.

igår fyllde jag 22 år men de känns inte riktigt som man fyllt år faktiskt.  men blev en dag i stan me sofia som va behövligt komma ut å bara ha de roligt. sedan promenad med carro. å sedan prata med erika. tre underbara vänner som ja är så otroligt glad över att ha va hade ja annars gjort <3<3<3       tyvärr var inte dagen utan gnäll utan de vänder så fort så de blev inget me de firandet utan ja gick in på rummet för att slippa höra å ringde ett samtal för att slippa höra. jag orkar inte att varje kväll ska bli förstörd. å inte vill man ta upp de me andra jämt heller. är man inte här är de svårt att se de som ja. 

men idag fick jag present på jobbet de hade tydligen hört att jag fyllde år igår :p haha  å massa grattis.   sedan jobba med de stora halva dagen.
men min rygg har inte varit med mig idag tyvärr. typ fem min efter att ja har gått upp känner jag smärtan å de är som att ryggen låser sig uppe vid skulderbladen så att böja sig lr vrida sig var de värsta man kunde göra. det gjorde så ont att bara vara att ja nästan blev gråtfärdig å då gör de onnnnnnnnnnnnnnnnnnt. =/   värktablett gjorde ingen skillnad så detta har varit en plågsam dag så längtar inte till natten kan ja ju säga. fy fan kommer inte kunna sova. 

men något bra är att de nu är säkert att ja får jobba heltid om 1,5 vecka. =D

jag hoppas ryggen är bättre till imon för då jobbar jag till sent. 

jag börjar inte me temat nu blir så mkt ändå men veckans tema får nog bli födelsedag.

ha de gött nu ska ja kolla på spa så vi kan få de bokat. 
pözzhajj 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0