Tisdag...

va har hänt ja kan inte somna på kvällarna längre nu har de varit så i två dagar. :O å de e inte lite utan ja blir så pigg så de e inte sant när ja ska sova å kan vara vaken till 3 på natten. blir inte trött. roligt när klockan ska ringa 6.10 . = (
hoppas ja kan somna ikväll annars kommer nog huvudvärken tidigt imorgon.

jobbat med stora barnen idag. å de va skillnad kan man säga ojojoj. fick stanna över å man var verkligen helt slut när man åkte hem. så sätt är de skönt att komma till de små imon igen.
men barn å personal är bara för go. å att se glädjen i en litens ögon som fyller år de går inte att slå. man kan inte annat än bli glad.  de e just sådana stunder som får en att älska att gå till jobbet.


Tiden innan det blev vi...  Del 2
Efter den dagen sågs vi nog varje helg en dag. En helg var det daniel som fyllt år. så då fick ja komma på kalas me släkten. de kändes lite konstigt att träffa hela släkten så fort å när man inte kände varandra än riktigt. men det gick bra å man fick ju tidigt se sidor som hur han var me familj å släkt.
En annan helg blev de min familj han fick träffa nästan hela den är ju så stor :p  skulle på scoute dag för att visa vad vi gör för nytt folk.  å jag då va ju till stor del me min killkompis johan.   vi var otroligt bra vänner på den tiden å hade jätte roligt tillsammans.  något som någon annan inte gillade i de läget har ja hört i efter hand. kanske inte så konstigt om känslor börjat komma från ena hållet. ;)
helgerna gick å allt gick så bra. tills en helg då daniel skulle vara ensam hemma. jag skulle komma på besök å för första gången sova över.
man kan tro att vi är framme i december nu men nej vi har gått från alutet av augusti till höstlovet så slutet av oktober. där tog de slut.
Vi var inte tsm...
Jag hade inte fått känslor...
ändå tog de slut där den kvällen...
Man kanske inte fattar hur de kan hända, hur de e möjligt... men det var de...
samtalen blev fel allt skulle handla om gammla killar å va de gjort för fel. jag ville inte prata om andra killar å va de gjort å inte så de goda humöret försvann mer å mer då de inte gick att få slut på ämnet. å jag tog mina grejer och åkte hem. sova över va inte något att tänka på längre.
De var den tiden å nu var den över på bara en kväll.
Veckorna gick å vi hördes inte mer, tråkigt faktiskt efter att ha haft så roligt. men de hade slutat där som de inte hänt nästan.  att något bara kan försvinna så som man haft kontakt med varje dag.
så några veckor senare skulle jag och en kompis gå på häckner i ale. hennes mamma skulle med å de bara slog mig att detta måste daniel bara se. (häckner) jag kom ihåg att han inte visste vem det var när det hade kommit upp tidigare. å de är en stor del av min familj.
så jag hörde av mig och frågade och han sa JA!
å där började allt igen = D
efter det flöt de bara på han kom till min gymnastik avslutning strax efter och efter åkte han med hem till mig. vilket var det viktiga kan man säga = D ;)
Den känslan som kom där har ja aldrig känt innan lr efter det...
vi tog kort, pratade, skrattade å kittlades. efter ett tag gick det från att kittla varandra till att leka med varandras händer å vi var som i en annan värld. allt flög å fjärilarna gick inte att få stopp på. det var bara helt underbart. = )<3
men tyvärr måste alla kvällar ta slut till slut hur gärna man än inte vill de.
å de två första pussarna går bara inte att glömma å de kan han få bli påmind om ibland än idag ;P
när jag ger den första får jag inget tillbaka utan han bara står me världens mest chokade/förrvirade blick å inte verkar fatta va som hänt. å ja känner mig lagom dissad. senare när vi gått från dörren ut till vägen gör jag ett nytt försök när vi ska säga hejdå. jag ger en puss å denna gången blir de en puss å han vänder sig om å börjar gå.  två dissar på samma kväll efter att ha haft de så bra man undra va som hände där.
men senare på kvällen får ja ett otroligt fint sms när han har kommit hem å han vaknat upp ur vad som hänt. :)

när vi kom in i december blev de två övernattningar. en hos mig å en hos han.
hos mig blev de en natt me massa sömn. nej nej jag ska vara ärlig vi sov typ ingenting haha utan pratade hela natten. tyvärr kommer ingen av oss ihåg vad vi pratade om som kunde hålla oss vakna en hel natt men de måste varit intressant. för inget hände.

natten hos daniel blev de självklart också en massa sömn.
nej klart inte ;)   men denna natten hade vi inget att prata om utan vi kysstes en hel natt å ja menar verkligen en hel natt. vi försökte sova vid 7 nästa morgon kanske. å sov några timmar men de var inte mer.
sedan skulle jag iväg för att handla till mamma å hem in för jul.
men efter en sådan natt kan man ju undra var vi står och svaret på det blev en kyss till. Där blev det VI.
Den 22 December 2006 ute på en väg haha <3
jag fick den bästa julklappen man kan önska sig den julen... <3

Fortsättning följer...

de va på den tiden man hade svart hår  å va man såg ut... men ifk va de som gällde :)daniel
Tyvärr hade ja inte första bilden här på datorn nu.


Dagens bästa- ett barns glädjande ögon av lycka å att känna att de känner sig trygga i ens famn...
Dagens sämsta- när de klänningar man hittar bara försvinner framför nästan på en. hur ska man då kunna önska sig en klänning.

Godnatt nu blir de sängen å försöka sova ha de gött...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0