Ett steg fram som får mig att känna yes!!!

ja även om ja inte lyckats få några besked av läkarna under denna tid så kan man få positiva besked på annat håll. vi har länge väntat på svar på våran första tenta för å se om de gick åt skogen lr man klara det. var trotts allt första och första gången man skrev akademisk så kände att jag nog var lite fel ute. Men som vanligt me mina inlämningar så känns det som att jag gjort helt fel men sedan visar det sig raka motsatsen. så igår fick jag veta att jag klarat första tentan å de va så skönt.:) slippa tänka på den mer. yes!!!
nu väntar man bara på nästa besked å den tror ja seriöst inte blev helt ok då jag var så dålig i helgen när jag skulle skriva den tyvärr. men den är mindre som tur e.

annars angående mina besvär så har jag bara haft lite känningar igår å idag mår jag mest illa... bläää men ska bara sitta me gruppen som tur e. men jag är sååååå trött på att vakna å ha ont varje morgon å kvida av smärta. vill ha mitt liv tillbax utan smärta och me ork.

men nu drar jag till skolan och hoppas på att kunna ta mig igenom dagen.

ha de

fortsättning följer. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0