värk...

roligt att ja skrev ett långt inlägg igår som är borta.
men läkarbesöken fortsätter och på tisdag ska jag träffa en ny läkare. nya undersökningar och nya teorier. jag är ärligt talat sjukt trött på detta hoppande hit å dit hela tiden det har seriöst hållt på sedan i januari. Jag ser de lite som ett skämt när ja kommer dit å de säger man ska betala å man tar upp sitt frikort å säger ja har gått här så mkt nu att jag fått ett frikort. å då får till svar men då har du fått något för de i alla fall. :)
aa jo men inte riktigt de som ja siktade efter när ja sökte...
å alltid får man samma besked efter man gjort något att: vi hittade inget fel.
Olika läkare hela tiden me olika teorier istället för att hålla sig till en sak i taget å utreda det först. å att de gör de lätta att hittar de inget så e de inget å då skickar man hem patienten. inte mår ja bättre för de. å klart att man tappar förtroendet för vården när man inte får annat än det är inget fel lr vi hitta inget. varför skulle man vilja söka då de tjänar ingenting till. Men om man däremot har något lätt som man kan hitta svaret själv på, då kan de hjälpa. de ska väl kunna göra mer än man gör själv. Men me andra ord är ja trött på vården å undrar vart den är påväg vi är på 2013 och ändå ska man behöva gå å ha så ont.
Idag dör min rygg lite så ja vill bara försvinna för ett tag men va gör man när det inte finns något att ta mot det???
Nu ska ja i alla fall hem från att ha jobbat å göra mat å äta. Sedan vila

ha de

fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0